Написати листа
НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ОДЕСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» ENG
Людям із порушенням зору (Тестова система)


27 лютого 2021 року знову відбулось заняття у Школі Майбутнього Менеджера.

Цього разу заняття було присвячено актуальній та дуже корисній інформації про такий сучасний напрям економічної діяльності як інтернет-маркетинг.

За допомогою викладача – доцента кафедри електронного урядування та інформаційних систем ОРІДУ НАДУ, к.т.н. Макарової Ірини Олегівни, школярі дізнались про загальні відомості про цифровий маркетинг; відчули різницю між цифровим маркетингом та інтернет-маркетингом; дізнались про існуючі канали просування бренду компанії; що таке соціальний медіа маркетинг; які існують особливості аналізу цільової аудиторії; ефективні засоби комунікації з аудиторією; сутність пошукової оптимізації та контекстної реклами; особливості використання мобільних технологій, а також методи оцінки ефективності рекламної кампанії.

Школярі проявили зацікавленість тематикою заняття і приймали у ньому активну участь.

Фотогалерея