Написати листа
НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ОДЕСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» ENG
Людям із порушенням зору (Тестова система)


Стратегічні економічні успіхи фірм, і навіть цілих націй, пов’язані, перш за все, з їх ставленням до інноваційного бізнесу. З цим згодні і автори монографії «Стратегії інноваційного розвитку в менеджменті», яка була підготовлена викладачами кафедри менеджменту організацій у межах ініціативної науково-дослідної роботи.

Монографія систематизує великий матеріал, присвячений проблематиці інноваційного розвитку менеджменту. Структурно колективна монографія складається з дев’яти розділів, зокрема, «Дослідження методології управління інноваційним розвитком підприємства», «Інноваційні аспекти системи захисту підприємства», «Інноваційні комунікації як інструмент забезпечення сталого розвитку підприємств», «Маркетингова інноваційна діяльність підприємства та її сучасні інструменти», тощо. Авторський колектив монографії: Іжа М. М., д.політ.н., професор; Красностанова Н. Е., к.е.н., доцент; Яроміч С. А., к.е.н., професор; Паламарчук В. І., к.війск.н., доцент; Яцкевич І. В., д.е.н., професор; Бекетова О. А., к.т.н., доцент; Воловник В. Є., к.пед.н., доцент; Маслій О. М. к.пед.н., старший науковий співробітник; Акименко Н. В. к.е.н., доцент; Журавель О. В., к.е.н., доцент; Майданюк С. І., к.е.н.; Привалова Н. В., к.держ.упр.

Автори звертають увагу читачів на те, що звернення до інноваційних форм економічного розвитку обумовлено внутрішньосистемними потребами економічних систем. Так, упровадження управлінських інновацій обґрунтовується в численних стратегічних нормативно-правових та концептуальних документах в області соціально-економічного розвитку України.

У цілому дане монографічне дослідження орієнтоване на аудиторію наукових співробітників і викладачів, аспірантів і студентів економічних та управлінських спеціальностей.