Написати листа
НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ОДЕСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» ENG
Людям із порушенням зору (Тестова система)


22 лютого 2020 року відбулося заплановане заняття у Школі Майбутнього Менеджера під керівництвом доцента кафедри електронного урядування та інформаційних систем Макарової Ірини Олегівни на тему «Цифровий маркетинг: забезпечення бізнесу та труднощі, що виникають при його створенні», на якому були присутні 24 учні.

Заняття складалося з двох частин:

1. Теоретичної частини, під час якої викладач ознайомила присутніх із загальними відомостями про цифровий маркетинг, соціальний медіа маркетинг, особливості аналізу цільової аудиторії, методи оцінки ефективності рекламної кампанії.

2. Практичної частини, яка проходила у комп`ютерному класі.

У ході заняття також було проведено гру. Школярі поділилися на команди по 3 учасника (8 команд). Кожна команда гравців отримала завдання, в результаті виконання якого було проаналізовано цільову аудиторію та запропоновано стратегію просування бренду компанії. Кожна з команд обирала різні напрями діяльності, наприклад, освітні послуги, оренду авто, продаж іграшок, туристичні послуги.

Наприкінці заняття школярі одержали домашнє завдання, яке їм слід виконати до наступної суботи.