Написати листа
НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ОДЕСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» ENG
Людям із порушенням зору (Тестова система)


18-20 травня 2015 р. доценти кафедри європейської інтеграції Кадук Н.І. та Кривцова О.М., старший викладач кафедри державного управління і місцевого самоврядування Панченко Г.О. взяли участь у роботі 2-го семінару-тренінгу за міжнародною участю «Формування громадянських компетентностей у державних службовців і працівників органів місцевого самоврядування – Модуль – В», що відбувався на базі НАДУ при Президентові України.

Семінар-тренінг організовано представниками швейцарсько-українського освітнього проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні» (DOCCU), що реалізується в Україні в рамках Швейцарської стратегії співробітництва для України на 2015-2017 роки. Донором проекту є Швейцарска Конфедерація, а головним виконавцем проекту - Цюріхський педагогічний університет (Швейцарія). Національне агенство з питань державної служби виступає головним бенефіціаром проекту.
Загальна мета Модулю Б:
- визначити особливості компетентністного підходу до навчання;
- розкрити структуру демократичних компетентностей за матеріалами ОДГ/ОПЛ;
- визначити структуру демократичних компетентностей за матеріалами Хартії з ОДГ/ОПЛ, Закону України «Про державну службу»;
- представити концепції модернізації державного управління в Україні;
- моделювання навчальних ситуації для розвитку демократичних компетентностей.
Учасники тренінгу: викладачі та працівники центрів перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій, викладачі Національної академії.
Тренери: викладачі Цюріхського педагогічного університету д-р Айріс Хенселер, Мартін Ретциль; працівники кафедри управління освітою НАДУ при Президентові України: Л.І. Паращенко, д.держ.упр., доцент, професор кафедри, головний експерт проекту; Ю.О. Молчанова, к.держ.упр., доцент, доцент кафедри, експерт проекту; М.С. Орлів, к.держ.упр., експерт проекту.
У процесі роботи учасники семінару-тренінгу розглянули базові поняття теорії компетентнісного підходу в навчанні, сутність феномена «демократичні компетентності» (для громадянина, для державного службовця) тощо.